.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های سفر وزیر ارشاد به مازندران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز زودتر از برنامه تعیین شده، شامگاه چهارشنبه از طریق پرواز وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خواهد شد.وی بلافاصله پس از ورود به ساری، برای شرکت در برنامه ...
برنامه های سفر وزیر ارشاد به مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جزئیاتی از برنامه های سفر یکروزه وزیر ارشاد به استان را اعلام کرد.

به  گزارش شمال نیوز حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز زودتر از برنامه تعیین شده، شامگاه چهارشنبه از طریق پرواز وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خواهد شد.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بلافاصله پس از ورود به ساری، برای شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه تبرستان، عازم صدا و سیمای مرکز مازندران در خیابان جام جم می شود.

ابراهیمی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح پنجشنبه با شرکت در یادواره سرداران و 222 شهید شهرستان تازه تاسیس میاندرود سخنرانی و با آرمانهای امام راحل(ره) و شهیدان تجدید میثاق خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دکتر حسینی همچنین قرار است ضمن افتتاح اداره تازه تاسیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود، کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی هنری میاندرود را به زمین بزند.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد، احتمال حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران وجود خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 17 مرداد 90 در مراسم روز خبرنگار مازندران نیز حضور یافته بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1390
میاندرود ؟؟ وقتی هادی و دیگر آقایان میاندرودی باشند معلومه که تمامی امکانات یکدفعه باید بره طرف میاندرود و عدالت علئی آقایان همینه ؟؟
نا شناس 2 مهر 1390
اقایی که این نظر رو نوشتی اول اطلاعات خودتو در این مورد تکمیل کن بعد حرف و از دهنت بیرون بیار مگه شهرهای دیگه مجتمع فرهنگی ندارن خوب میاندورد هم باید داشته باشه چون شهرستان شده حرفت و بسنج بعد بزن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.